Въпроси и отговори
Какво представлява fashioncolors.bg?
Fashioncolors.bg е място, където различни продавач-партньори предлагат за продажба своя стока.
Fashioncolors.bg не продава и не изпраща стока и не носи отговорност за нейното качество.
Каква е цената за доставка?
Цената за доставка на всяка една стока е посочена в нейните условия за ДОСТАВКА. Тя зависи от това дали ще бъде до офис на куриерската фирма или до адрес на клиента, дали е в град или в село, дали в посоченото от КЛИЕНТА населено място има офис на куриерската фирма, както и от теглото на стоката и сумата на наложения платеж. Посочените цени за доставка са приблизителни и е възможно да има разминаване спрямо изброените по-горе причини.
С кои куриерски фирми се доставят стоките?
Куриерските фирми, с които се доставят поръчките са ЕКОНТ, СПИДИ ЕКСПРЕС, ЛЕО ЕКСПРЕС. Доставката се извършва до офис на фирмата куриер или на адрес посочен от клиента. В условията за ДОСТАВКА на всяка стока е посочено, коя е куриерската фирма, с която ще бъде доставена поръчката.
Какъв е срокът на доставка?
Стандартният срок за доставка е от 3 до 5 работни дни от потвърждаването на поръчката по имейл или по телефон от fashionclors.bg или от съответния ПРОДАВАЧ-ПАРТНЬОР.
Какъв е срокът на връщане на продукт?
Срокът за връщане на продукти е 14 дни и продавач-партньорите на fashioncolors.bg са задължени да го спазват. Информация за условията за връщане са налични в описанието на всяка една стока.
Може ли продуктът да бъде върнат с куриерска фирма различна от тази, която е извършила първоначалната доставка?
Не, не може. При връщане на продукт, КЛИЕНТЪТ задължително използва същите куриерски услуги на фирмата, която му е доставила стоката.
При върната поръчка какъв е срокът за възстановяване на сумата?
След получаване на върнатата стока, ПРОДАВАЧ-ПАРТНЬОРЪТ се задължава да възстанови в срок от 7 дни пълния размер на заплатената от клиента цена на стоката, при условие, че клиентът е спазил всички изисквания за връщането й и които са част от общите условия.