Всички дрехи

История на Reebok

Основана в началото на 20 век в Болтън, Великобритания, компанията “Reebok” започва своя дълъг и славен път. Първоначално е била кръстена на създателя си – „Фостър и синове“ и е обслужвала единствено нуждите на Олимпийските игри. Своята световна популярност марката получава едва когато е представена на американския пазар.

Новото си име компанията получава през 1958-ма година, когато правнуците на Фостър заминават на екскурзия в Южна Африка. Те трансформират африканската дума за „сива антилопа“ в модерното „Reebok”. През 80-те компанията първа започва да произвежда обувки за новата вълна от любители на фитнеса и баскетбола. Марката толкова силно застъпва идеята за фитнеса, че дори прави своя собствена линия бекон за спортисти, пазещи диета.

Най-новите модели в мъжката колекция залагат на тъмни, земни цветове – черно, тъмносиньо, тъмнозелено. Има и няколко варианта в тъмночервено. Марката избягва ярките, контрастни цветове и не е изключила напълно каучуковата подметка от инвентара си, подобно на други големи компании. Един от необикновените им модели са бели маратонки, чиято подметка имитира ток в задната си част, докато предната е назъбена. Този специфичен модел предлага по-голяма гъвкавост при движение.

След сливането си с „Adidas“, за компанията настъпи период на затишие.

Едва през 2010-та те се завърнаха със своята нано-серия и напълно нов дизайн. В основата на тази технология е предпазване от изпотяване. Това може да не изглежда като толкова голям проблем, но изпотяването на крака води ди гъбички, други инфекции и дори простуда. От серията най-популярният модел е “Nano 8”.

Ако все още се чудите какво означава тристранното лого на „Reebok”, компанията го обяснява по следния начин – ментален, физически и социален стълб – трите опорни точки на добрия спортист.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Back to top
preloader