Връщане на стока
Настоящите правила за връщане на стока са неразделна част от Общите условия за ползване на сайта fashionicolors.bg
1. Общи правила за връщане на стока
1.1 Клиентът може да върне стока в срок от 14 дни от нейното получаване и спрямо условия по-долу. След изтичане на този срок, заявки за връщане на стока не се приемат.
1.2 При връщане на стока Клиентът задължително изпраща имейл на office@fashioncolors.bg с информация за направената от него покупка – номер на поръчка и причина за връщане, независимо каква е тя.
1.3 КЛИЕНТЪТ връща стоката със същата куриерска фирма, с която първоначално е била доставена стоката на посочения от клиента адрес. Не се приемат варианти за връщане на стока чрез други куриерски фирми, пощи или други фирми извършващи куриерски услуги.
1.4 Поради хигиенни съображения бельо и бански костюми не могат да бъдат върнати.
1.5 При връщане на стока Клиентът задължително заплаща транспортните куриерски разходи за връщане.
2. Търговски вид на стоката
2.1 Продуктите трябва да бъдат върнати в същото състояние, в което първоначално са били доставени и както следва:
– с получената разписка предоставена от фирмата куриер
– с оригиналната опаковка и с всички оригинални етикети
– с наличните аксесоари, ако е имало такива към стоката
2.2 Не се приемат за връщане стоки, които имат следи от носене, замърсяване, повреда, пране или захабяване.
3. Възстановяване на платената сума
3.1 Възстановяване на сумата за закупена стока става след приемане на пратката от съответния Продавач-партньор и в случай че Клиентът е спазил определените за това условия за връщане или замяна на стока.
3.2 Продавачът-партньор има право да забави възстановяването на съответната сума до 7 дни от момента, в който е получил обратно върната от КЛИЕНТА стока.
3.3 Възстановяването на сумата за конкретната стока от съответния ПРОДАВАЧ-ПАРТНЬОР става чрез паричен превод в същата куриерска фирма, с която е изпратена стоката. Възможно е сумата да бъде възстановена и по банков път или по начин, по който ПРОДАВАЧ-ПАРТНЬОР и КЛИЕНТА се споразумеят. В случай, че сумата ще бъде възстановена по банков път, КЛИЕНТЪТ трябва да посочи номер на IBAN, на който ПРОДАВАЧ-ПАРТНЬОР да преведе дължимата сума.
4. Гаранция на обувки и рекламация
4.1 Търговската гаранция на обувките е в сила от 30 дни от датата на приемане на стоката от Клиента и е валидна само на територията на Република България. Гаранцията покрива следните производствени дефекти:
– разлепване, разцепване или счупване на ходилото
– скъсани шевове на обувката или на лицето на обувката
– скъсване на кожата
– счупване на ток (гаранцията не покрива паднали капачета)
– развалени копчета, катарами и ципове
– сцепване на кожата (различно от нараняване на кожата по повърхностния слой)
4.2 Гаранцията не покрива и не важи за аксесоари по обувките като камъни, пайети или други.
4.3 Обувките не трябва да се перат в пералня. При почистване не използвайте избелващи препарати.
4.4 На основание БДC-515-88-М12, при неправилна експлоатация производителят не приема рекламации!
4.5 В случай на възникнала рекламация, която е в резултат на фабричен дефект, Клиента уведомява за това съответния ПРОДАВАЧ-ПАРТНЬОР на fashioncolors.eu, от който е закупил стоката.
4.6 Клиентът изпраща обувките за ремонт или замяна в оригиналната кутия, с която са били първоначално приети и с придружаващия ги документ за продажба. Таксата за куриер за връщане на обувките за ремонт или замяна е за сметка на Клиента.
4.7 Куриерските разходи за изпращането на ремонтираните или заменените обувки към Клиента са за сметка на съответния ПРОДАВАЧЪТ-ПАРТНЬОР на fashioncolors.eu.
4.8 ПРОДАВАЧЪТ-ПАРТНЬОР се задължава да върне обувките с отстранен дефект или да ги замени с нови. Ако ремонта или замяната със нов продукт от същия модел не е възможна Продавачът-партньор се задължава да възстанови сумата за направената покупка на Клиента спрямо правилата за Връщане на стока.